SUD-EST ASIÀTIC (11) Kiougna-Phou Khoun

Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (11) Kiougna-Phou Khoun Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (11) Kiougna-Phou Khoun Photo ofSUD-EST ASIÀTIC (11) Kiougna-Phou Khoun

Very difficult
June 9, 2013
November 2011

near Ban Phoua, Louangphabang (Laonia)

93 kms i 2.200 m de desnivell positiu. Etapa molt dura i molt bonica que transcorre per una carretera asfaltada amb poc trànsit, tot i ser un eix important de comunicació. Travessem una zona molt muntanyosa i coberta de boscos i selves del nord de Laos i al final el desnivell acumulat és considerable, tenint en compte el pes de les alforges. Comparant amb Tailàndia, els pobles són molt més rústics i la gent és més pobra però igualment encantadora i hospitalària. A prop dels pobles hi ha molta vida a la carretera i és veu molta canalla.
Arribem a Phou Khoun de nit i molt cansats, però satisfets. Dormim en una pensió.
Més informació a http://biciaventurestailandialaoscambodja.blogspot.com.es/

PictographPhoto Altitude -32,805 ft

Vida a la N 13

A prop dels pobles hi ha molta vida a les carreteres i les escenes de la vida rural no tenen desperdici. Hi ha molta canalla i, al passar amb la bici ens saluda tímidament.

• Photo of DXMARIUS
    DXMARIUS Mar 29, 2014

Para mi sería un sueño poder recorrer Tailandia

• Pirene Nov 17, 2018

Llarga etapa amb força desnivell acumulat per les muntanyes d'aquest racó del sud-est asiàtic, amb boniques estampes de la vida rural que compensen sobradament l'esforç.