Ruta circular Gironès Sud 25 km, per Quart

Photo ofRuta circular Gironès Sud 25 km, per Quart Photo ofRuta circular Gironès Sud 25 km, per Quart Photo ofRuta circular Gironès Sud 25 km, per Quart

April 28, 2023
April 2023

near Girona, Catalunya (España)

Combinant la via verda del Carrilet II i la nova via verda del Pla del Gironès Sud, podreu gaudir d’una ruta circular de 25 km sortint des de l’estació del Carrilet de Girona, passant per Llambilles, Campllong i Fornells de la Selva.

Es tracta d’una ruta intermunicipal que engloba diverses tipologies de vies ciclistes: camí verd compartit amb vianants, pista de bicicletes bidireccional, carril bici protegit en zona interurbana i carrer en zona 30.

Aquesta ruta presenta una alternativa per evitar creuar la trama urbana de la ciutat de Girona. Des de Fornells de la Selva es pot agafar la carretera vella fins a Quart i tornar fins a Girona pel Carrilet.

Ruta circular 25 km per Girona: https://www.wikiloc.com/bicycle-touring-trails/ruta-circular-girones-sud-25-km-132186019