Pedalant entre sureres i agües termals

Photo ofPedalant entre sureres i agües termals Photo ofPedalant entre sureres i agües termals Photo ofPedalant entre sureres i agües termals

December 20, 2022
December 2022

near Girona, Catalunya (España)

Des de la ciutat de Girona ens dirigim a l’inici de la ruta del Carrilet II que es troba al final del carrer Emili Grahit. Una vegada incorporats a la ruta del Carrilet seguim els senyals fins arribar a Cassà de la Selva (15 km), travessem el nucli del municipi i uns 3 km més endavant trobem el trencant amb la ruta Termal, direcció Caldes de Malavella.

La ruta termal amb una suau pendent permet gaudir d’una gran diversitat paisatgística, propiciada pels camps de conreu, els boscos de roureda i la plana selvatana, des d’on es pot contemplar la magnífica panoràmica que formen el massís de les Guilleries i el massís del Montseny.

Desprès d’aproximadament 9 km arribem a Caldes de Malavella, on es pot descobrir com l’aigua termal ha esdevingut un símbol d’identitat del municipi, ja sigui visitant els balnearis, les termes romanes o fins i tot tastant l’aigua que brolla per les seves fonts d’aigua termal mineromedicinal.

Des de Caldes de Malavella podem tornar a la ciutat de Girona en tren.