Laos 6 dies Luang Prabang - Vientaine

6 days 10 hours 37 minutes
September 23, 2015
July 2015

near Louangphabang, Louangphabang (Laotia)

Luang Prabang - Xien Ngeun (32km) 7è dia de ruta després d'un dia de relax a Luang Prabang, ruta curta, passant per les cascades del Tat Sae i dormint en una guesthause molt senzilla. 8è dia de ruta, Xiang Ngeun - Kiewkacham 54'7km bastant èpics, amb els 1800 de desnivell i tots sota la pluja, unes 7 hores de pujada de força bon fer (només un moment hem tocat el 10%), ara bé, els paisatges emboirats amb les siluetes de les muntanyes i la vegetació selvàtica, entre la pluja, ha estat una visió i un petit patiment de resultat satisfactori. Poblets, molt menys que els darrers dies, però amb vida rural de muntanya i els seus cultius. 9è Kiewkacham - HotspringsWater (aprop Kasi) unes 8 hores 74'7km i 1270d+. Una ruta més freda i emboirada que l'anterior, ja que ens movíem per sobre dels 1000m en un trencacames de pujades i baixades. Força frustrant no poder veure bé el fons del paisatge. Per sort després de fer una noodle soup i patir un tros més les inclemències meteorològiques, als últims 15km hem començat a baixar just quan ha parat de ploure, i sense obrir-se el cel, hem notat el sol i ha marxat la boira, deixant-nos unes vistes de muntanyes càrstiques espectaculars, plenes de vegetació. 10è HotspringsWater (prop de Kasi) - Vang Vieng. Ruta molt bonica de muntanyes i arrossars passada per aigua. Falten els 59km primers i 500d+ l'aigua va fer penjar el garmin (total 80km). Vang Vieng - Thalat, dia de recuperació física tot i els puja i baixa 100km planers. Paisatge i carretera, més transitat i ple de població, però amb el toc rural i autèntic de sempre. 11è Tha Lad - Vientiane (la capital de Laos) Una ruta agradable al principi, sense les vistes esperades al llac, però a mesura d'anar apropant-nos a la capital, la carretera s'ha tornat pesada i plena de trànsit. 12è dia de ruta i 20è de viatge, anant a buscar el nightBus de Vientiane a Pakse.