Photo ofGirona - Quart - Riudellots de la Selva - Campllong - Fornells de la Selva - Girona Photo ofGirona - Quart - Riudellots de la Selva - Campllong - Fornells de la Selva - Girona Photo ofGirona - Quart - Riudellots de la Selva - Campllong - Fornells de la Selva - Girona

January 31, 2021
January 2021

near Girona, Catalunya (España)

La ruta d'avui ha estat un mica més llarga però amb desnivells molt moderats.
Per sortir de Girona direcció a la Creueta, hem passat per la carretera, doncs el carril bici, arran del passeig que fa la gent en temps de confinament, estava molt ple, semblava la rambla en plena diada de Sant Jordi.
Un cop a la creueta, hem passat pel pont de l'avinguda del Carrilet i continuat per la vora esquerra del Ter direcció al Castell de Palol, un cop a l'ermita hem passat per camins del interior paral·lels a la Ctra. de Quart fins a l'ermita de Sta. Margarida de Quart, hem creuat el poble i el trac que seguíem ens feia passar per un sender estret i enfangat, arran de que el dia abans havia plogut, i com que un dels dos anem amb roda prima, hem rectificat la ruta perquè relliscàvem, tot passant pel camí de la Barceloneta i les Brugueres, per cert molt bonic.
A partir d'aquí, tot passant per camins i pistes, hem anat seguint el trac que dúiem i ens ha portat fins a la carretera C-25, que anant direcció a Riudellots, l'hem deixat a l'alçada del Riu Onyar, on hi ha la via verda que voreja el riu fins a Riudellots.
A partir d'aquí hem anat fins el veïnat de baix de Sant Andreu de Salou, i ja direcció a Campllong, que de després d'un petit refrigeri al centre social, hem reprès la ruta direcció al Pla del Bugantó, i tot seguit direcció a Fornells de la Selva.
Després de travessar el poble i passar pel polígon industrial hem arribat a l'antiga N-II, i a partir d'aquí ja ha estat camí de tornada fins a Girona.