Photo ofGirona - Quart - Llambilles - Cassà - S. Andreu de Salou - Campllong - Fornells de la Selva - Girona Photo ofGirona - Quart - Llambilles - Cassà - S. Andreu de Salou - Campllong - Fornells de la Selva - Girona Photo ofGirona - Quart - Llambilles - Cassà - S. Andreu de Salou - Campllong - Fornells de la Selva - Girona

December 8, 2020
December 2020

near Girona, Catalunya (España)

Com que el darrer dia ens va ser tant gratificant haver reprès l'activitat d'anar amb bici, avui per segon cop hem repetit l'experiència per uns altres indrets.
Hem sortit de Girona direcció a Quart per la ruta del camí del Carrilet, i així tot passant per Quart, Llambilles, Cassà de la Selva i a partir d'aquí hem improvisat agafant altres carreteres.
Un cop estem a Cassà de la Selva, a la Rotonda de la cruïlla entre el C/. Pla de l'Estany i el camí de l'ermita del Remei, hem agafat direcció al Veïnat de Sangosta, on es troba l'ermita del Remei, aquí hem girat cap a l'esquerra direcció a Can Piferrer i en aquest encreuament hem girat a la dreta per anar a Sant Andreu de Salou.
Aquest poblet està situat en un petit turunet on es percep la plana entre la Comarca del Gironés i de la Selva.
Seguint per aquestes carreteres, ens hem donat un tomb per les masies de Campllong fins arribar al mateix poble, que després d'un petit refrigeri, ja fem cap direcció a Fornells de la Selva i Girona, tot passant per la Creu de Palau i l'església de Sant Miquel.
Són rutes relativament curtes, sense massa desnivell i molt agradables i sobretot, saludables.

PictographReligious site Altitude 571 ft

PictographReligious site Altitude 595 ft

PictographPhoto Altitude 592 ft

PictographReligious site Altitude 526 ft

PictographReligious site Altitude 494 ft

PictographReligious site Altitude 615 ft

• Photo of tatferrer
    tatferrer Mar 5, 2022

Molt xula! Tal com dius, molt agradable i saludable.
    Molt ben trobades les visites a les Esglèsies, especialment la del Remei, una bona sorpresa!