Girona - Les Deveses d'en Bru i el Ter - Sant Gregori - Constantins i Bonmatí

Photo ofGirona - Les Deveses d'en Bru i el Ter - Sant Gregori - Constantins i Bonmatí Photo ofGirona - Les Deveses d'en Bru i el Ter - Sant Gregori - Constantins i Bonmatí Photo ofGirona - Les Deveses d'en Bru i el Ter - Sant Gregori - Constantins i Bonmatí

December 13, 2020
December 2020

near Girona, Catalunya (España)

Seguint en la línia d'agafar la bicicleta per fer una barreja d'esport, passeig i conèixer més el nostre entorn, en primer lloc hem anat a voltar els camins d'un nou lloc guanyat a la ciutat, "Les Deveses d'en Bru" a Girona entre el riu Ter i el parc de Domeny.
Hi ha un munt de corriols per recórrer, uns que passen per la vora del riu Ter gaudint de les petites platges amb sorres acumulades dels sediments del riu, altres racons amb còdols de totes dimensions arrossegats i acumulats amb el pas del temps.
També hi trobem la Bassa de les deveses d'en Bru, una reservori natural de biodiversitat que actualment l'Ajuntament de Girona hi ha col·locat un observatori i una guia dels animals locals que s'hi poden veure.
Realment un espai de lleure, de tranquil·litat, de passeig i natur-urbà guanyat a la ciutat molt ben integrat a la idea del projecte La Vora de Girona.
Després d'aquest magnífic passeig, hem continuat fent ruta passant per darrera de la Nestlé tot vorejant el riu Ter, hem continuat pel camí ral, que ens ha dut a Sant Gregori i passant per la zona esportiva del poble, hem arribat al pont de la Riera de Llémana, que l'hem creuat direcció al Pla de Can Turón i Pla d'en Bord, amb la intenció d'arribar de nou a acaronar el riu Ter.
Per això hem anat fins al camí de Constantins, molt agradable i tranquil per fer-lo en bicicleta, que després de passar per la Font d'en Perris arribem al poble de Constantins i tot seguit al poble de Bonmatí.
A partir d'aquí hem creuat el pont del Ter i ara ja de tornada tot passant pel carril bici, de l'antic camí del Carrilet fins arribar al punt de partida.
Coneixem el nostre entorn, fem esport, fem salut. !!!