Fietsen langs hoogtepunten van Noord-Bohemen

February 14, 2019
February 2019

near Mnichovo Hradiště, Central Bohemia (Czechia)

Bohemian Saxon Ridgetrail of Jizerská magistrála Fietsen door Noord-Bohemen: ten dele letterlijk maar zeker figuurlijk gaat de route langs de hoogtepunten van de regio. Deze unieke meerdaagse fietsroute strekt zich uit over o.a. de Oder-Neiße route, de Jizera Greenway, de historische "Gouden route" van het Boheems Paradijs en de historische Blauwe Kamweg E3 (Bohemian Saxon Ridgetrail). Een toproute met vele culturele en landschappelijke hoogtepunten en zelfs een beetje avontuur. Een of meerdere overnachtingen zijn in unieke kasteelhotels! De route is een rondreis, de eerste en de laatste nacht in slaap je in hetzelfde hotel. Je kunt arriveren met eigen vervoer, onze taxitransfer of via openbaar vervoer. De auto en/of eventuele zware bagage kan veilig op het startpunt blijven staan. U kunt uw eigen fiets meenemen of er van ons een huren. Desgewenst zorgen wij ook voor transfer van materiaal en bagage.

De route is uitermate schaalbaar wat betreft zwaarte en luxe niveau. We hebben een aantal standaard reisschema's ontwikkeld maar op basis van specifieke wensen van de klant maken we graag maatwerk.