← Part of Ballıkayalar Tabiat Parkı

Ballıkayalar Tabiat Parkı ( 2020 05 )

Photo ofBallıkayalar Tabiat Parkı ( 2020 05 ) Photo ofBallıkayalar Tabiat Parkı ( 2020 05 ) Photo ofBallıkayalar Tabiat Parkı ( 2020 05 )

January 2, 2022
May 2020

near Tavşanlı, Kocaeli (Türkiye)

Hava açık ve güneşli, sıcak... Alana Tavşanlı-Pelitli yolu üzerinden giriş yapıp Elmalı Çayır ve Kirazlı Çayır üzerinden vadinin güney girişine iniyoruz. Buradan vadi içinden dereboyu yükselerek ilk önce aşağı şelaleye sonrada yukarı şelaleye ulaşıyor izlediğimiz güzergah.

Bir şeyler atıştırmak için Botaş Hattı’nın hemen arkasında, dere kenarındaki koca kavak ağacının gölgesi en uygun yer. Dereboyunu süsleyen düğün çiçekleri, gelinciler göz alıcı. Demirciler Köyü’ne ait eski bahçeleri geçtikten sonra batı yönünden gelen küçük dere yatağıa sapıp tekrar Botaş Hattına, oradandan Uzun çayır üzerinden Elmalı çayır’a, tekrar başladığımız noktaya varıyoruz.

Gün içinde yapılan kuş gözlem kayıtlarına aşağıdaki "Daha fazlasını göster" linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz.