XVI Caminada Nocturna 2015

December 31, 2014
December 2014

near Maspujols, Catalunya (España)

XVI Caminada Nocturna Dissabte 25 de Juliol a les 19h.
Per la caminada nocturna cal seguir en un primer moment aquesta petita variant http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=10208745
La resta segueix igual fins arribar al Barranc del Mas de Cercós, que cal vorejar per la seva part esquerra i no per la dreta com indica el track original
Recorregut i Info
Sortirem del replà de l'església per baixar fins la Riera i remuntar-la fins adentrar-nos al
caminal del Mas de Rovirosa . Entre alguns trossos d’ametllers de la Partida dels Ponts anirem guanyant alçada fins travessar el Camí del Mas de la Tiana i arribar-nos al repetidor de telefonia del Tros de la Mena. Desprès davallarem pel camí de l'Aleixar a Castellvell fins a trobar el Barranc del Mas de Cercós a la Partida de les Fonts, que seguint per la seva vora esquerra ens endinsarà al bosc que envolta el mas, allí farem l’avituallament, per tot seguit retornar per la Riera de Sovià fins a Maspujols.