Xàquera o Creu de Santos (100 cims i sostre comarcal)

Photo ofXàquera o Creu de Santos (100 cims i sostre comarcal) Photo ofXàquera o Creu de Santos (100 cims i sostre comarcal) Photo ofXàquera o Creu de Santos (100 cims i sostre comarcal)

December 22, 2017
December 2017

near Benifallet, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: des de Rasquera agafarem la TV-3021 i després de 9,5 quilòmetres arribarem al balneari de Cardó que en aquests moments es troba abandonat, des d’aquí surt una pista de terra que després d’1,5 quilòmetres trobarem un trencall on podrem deixar el cotxe i començar la nostra ruta. El recorregut transcorre inicialment per una pista ben ample però ràpidament passa a ser un corriol ben definit que ens durà fins dalt del cim.
Temps: trenta-cinc minuts per pujar i vint minuts per baixar.

Inici

Cim

• Bitxo1 Dec 9, 2023

Ruta muy chula y con unas vistas impresionantes. Yo poniendo como llegar al inicio de la ruta ,google me hacia dar una vuelta impresionante, no me llevaba al monasterio de cardo, lo digo porque pudimos llegar siguiendo las reseñas que pusiste tu y poniendo en google Monasterio de Cardo. El tramo desde el monasterio que es pista de tierra he pasado con mucho cuidado con un turismo, pero no està muy bien!

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Dec 9, 2023

Me alegro que te haya servido y te haya gustado. Gracias por tu valoración. Saludos.