Wandeling naar La Cala en via InTiempo weer terug.

Photo ofWandeling naar La Cala en via InTiempo weer terug. Photo ofWandeling naar La Cala en via InTiempo weer terug. Photo ofWandeling naar La Cala en via InTiempo weer terug.

April 20, 2016
March 2016

near Benidorm, Valencia (España)

Wandeling langs het strand richting La Villa Joyosa met als eindpunt het strandje van La Cala waar we wat kunnen eten en drinken. Op de terugweg gaan we langs een enorm imposant gebouw van mistens 60 verdiepingen hoog, dat we al de hele weg dominant in ons beeld hebben, "InTiempo" een gebouw met twee torens in goudkleurig glas die aan de bovenkant met elkaar verbonden zijn door een soort omgekeerde trechter, ook goudkleurig. De bedoeling was om naar de hoogste verdieping te gaan voor het uitzicht, maar aangekomen bij het gebouw bleek dat de bouw gestopt was om de een of andere reden. Helaas, Toch mooi om eens van dichtbij gezien te hebben.

Petanque het Spaans voor jeu de boule, word overal en nergens gepeeld door Spanjaarden, maar ook door gepensioneerde buitenlander die hier wonen of overwinteren.

Balcon de Europe Benidorm

Uitzichtpunt dat het oude en nieuwe gedeelte van Benidorm verbindt.

PictographProvisioning Altitude 46 ft

Hier kunnen we eventueel wat eten en drinken.

Drone

Tijdens de lunch bij Bar Sol, zagen we telkens een drone vliegen in de buurt van Torre El Aguilo. toen we na de lunch verder gingen en per ongeluk verkkerd liepen, kwamen we deze bestuurder van de genoemde Drone hier tegen. Hij vertelde ons dat deze drone wel 30 minuten achtereen kon vliegen en een bereik van ongeveer 1000 meter had. Het was een Phantom 3 drone.

Iglesia

Omdat het Semana Santa was, "de heilige week, Pasen" was het erg druk en lagen overal bloemen.

Moby Dick - Calle de Kennedy

Platja Del Mal Pas Plaça Castelar

PictographCastle Altitude 360 ft

Torre El Aguiló

Hier vloog de drone telkens heen om te filmen