Vourgareli Three Bridges, Βουργαρέλι - Τρία Γεφύρια

Photo ofVourgareli Three Bridges, Βουργαρέλι - Τρία Γεφύρια Photo ofVourgareli Three Bridges, Βουργαρέλι - Τρία Γεφύρια Photo ofVourgareli Three Bridges, Βουργαρέλι - Τρία Γεφύρια

March 22, 2017
March 2017

near Voulgaréli, Epirus (Greece)

Αυτή η πεζοπορική διαδρομή είναι συμπλήρωμα της διαδρομής «Μεγάλη Βρύση». Έγινε η προσθήκη ενός ακόμη πέτρινου γεφυριού (Νεραϊδογέφυρο). Τα Τρία (πλέον) Γεφύρια είναι μια εύκολη διαδρομή περιπάτου που μπορεί να γίνει από τον καθένα.
Ξεκινάμε τον περίπατο από την πλατεία του χωριού ακολουθώντας την Εθνική οδό Άρτας – Τρικάλων με κατεύθυνση προς Άρτα.
Αμέσως μετά τη νέα γέφυρα επί της εθνικής οδού και στα 20μ στρίβουμε αριστερά ψάχνοντας για το πέτρινο μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στο Νεραϊδογέφυρο.
Αμέσως μετά το γεφύρι ακολουθούμε το μονοπάτι στα αριστερά του ρέματος που θα μας οδηγήσει μέσα στο χωριό.
Διασχίζουμε το χωριό από το σημείο «Δρόμος 1» και στα 100μ στριβούμε αριστερά με κατεύθυνση προς το ρέμα.
Περνάμε απέναντι από το σημείο «Γεφυράκι» και στα 30μ συναντάμε το δημοτικό σχολείο και στρίβουμε αριστερά. Στο τέρμα της ανηφόρας συναντάμε τη πέτρινη «Γέφυρα Κοραή» στην έξοδο του χωριού προς το Αθαμάνιο (από εδώ συνεχίζει η ίδια περιγραφή με το μονοπάτι «Βουργαρέλι Άρτας - Μεγάλη Βρύση»). Στο σημείο περνούσε η παλαιά εθνική οδός προς Αθαμάνιο. Από τις δύο πλευρές της γέφυρας υπάρχει μικρός πλακόστρωτος πεζόδρομος.
Η επόμενη στάση είναι στη θέση «Σταυρός» με την μικρή πλατεία και την υπέροχη θέα (από αυτό το σημείο ξεκινά το μονοπάτι «Σταυρός - Πλατεία» [http://tinyurl.com/stavros-plateia]).
Στη συνέχεια του περιπάτου ακολουθούμε την Εθνική οδό Άρτας - Τρικάλων.
Στα 2χλμ από το κέντρο του χωριού βρίσκουμε την παλαιά πέτρινη γέφυρα «Μεγάλη Βρύση» (σημείο «Gefira Megali Vrisi») όπου και βρίσκεται η ομώνυμη πηγή.
Στο σημείο αυτό αμέσως μετά τη νέα γέφυρα στρίβουμε δεξιά προς τα κάτω και μπαίνουμε στο δάσος και στο χωμάτινο κομμάτι της διαδρομής (σημείο «Arxi Monopatiou»).
Μετά από 40μ καθόδου (με το ρέμα δεξιά μας) περνάμε από την απέναντι πλευρά του ρέματος (σημείο «Rema_1).
Ανεβαίνοντας για 10μ βρίσκουμε τσιμεντένιο αυλάκι που παίρνει νερό από την πηγή και από εδώ και πέρα ακολουθούμε το αυλάκι έχοντας το ρέμα στα αριστερά μας.
Στη στέρνα (σημείο «Sterna») ακολουθούμε το μονοπάτι προς τα δεξιά και μετά από μικρή κάθοδο συναντάμε δεύτερο ρυάκι (σημείο «Rema_2»).
Περνάμε απέναντι και συνεχίζουμε την πορεία μας δίπλα στο αρδευτικό αυλάκι.
Εγκαταλείπουμε το αυλάκι και ανεβαίνουμε προς τους πέτρινους στάβλους που θα συναντήσουμε δεξιά από πάνω μας στο σημείο «Stavlos».
Το τοπίο από ‘δω, διασχίζοντας μικρή χέρσα περιοχή, μας οδηγεί προς τον αγροτικό δρόμο.
Ανηφορίζουμε προς τα δεξιά στον χωματόδρομο και μετά από 600μ βγαίνουμε στην Εθνική οδό Άρτας - Τρικάλων και στο εκκλησάκι του Αγίου Αρτεμίου.
Ολοκληρώνουμε τον περίπατό μας κατευθυνόμενοι αριστερά προς το χωριό.