Volteta per Galliners desde Rubí.

September 3, 2023
August 2023

near Les Fonts, Catalunya (España)

Petita volteta desde Rubí (concretament sortint desde el carrer de la.
Creuem una pista amb una cadena tancada al trànsit i enfilem per una pista a estones asfaltada en direcció a l'ermita de Sant Feliuet. Però abans d'arribar ens desviem a buscar el pont que creua per damunt dels tunels de Vallvidrera. Llavors davallem en direcció a Can Ferran ( Masia Restaurant) i trobem el cami de Can Ferran d'uns 2 kms de longitud indicat. Sempre seguim ampla pista sense perdua possible fins que arribem a una barrera i llavors agafem el cami que va per sota. Passem a tocar la font de Can Ferrran ovalada i molt maca. I seguim la pista en recte amunt que ara comença a pujar decididament amunt cap a la carena de la serra de Galliners. Un cop a dalt anem a buscar el cim del Pujol Blanc, un mirador esplèndid de la zona on es pot veure La Mola, Montseny i bona part del Valles. Ara retornem per on hem pujat i ens dirigim direcció sud a buscar un cami carener asfaltat a estones que passa per un memorial i segueix davallant a buscar el cami que baixaria a Can Ferran i per on ja hem sortit a l'anada. Portar aigua que no hi ha en tot el cami. Cami facil per a fer amb nens acostumats a caminar.