Voltans de Romanyà, 25-FEB-18

February 25, 2018
February 2018

near Romanyà de la Selva, Catalunya (España)

Ruta al voltant de Romanyà amb part de la família Pajares. Comencem al mateix veïnat amb una solitud i un silenci, trencat només pel so d'una petita mallerenga. La ruta ens guiarà primer en Jordi, que per cert s'ha perdut, després en Sergi, en Pere i per acabar en Miquel. Amb una temperatura agradable anem passant pels gegants del bosc, uns magnífics i ufanosos suros, algún amb uns micos.També anem veient un munt de monuments megalítics i aprofitem per fer un petit mos a l'abric d'una petita daina. El so d'un picassoques ens posa en marxa per anar als espectaculars miradors naturals, els quals ens ofereixen unes precioses vistes de la Gavarra marítima.Les petites s'entretenen amb el joc, totalment ecològic, del "Llançasuros". De camí de tornada, sense cantar, passem pel Mas Poncet, on uns quadrúpedes ens regalen unes fotos divertides. Un petit esforç i ja som a l'inici de la ruta, on aprofito per rentar-me les mans.
Una agradable i lúdica barbacoa a Can Pajares, amb uns magnífics anfitrions, ens reparen les forces de la caminada. Al final si que canta.

Suro petit de l'Almeda

PictographMonument Altitude 0 ft

• Photo of Cuca de llum
    Cuca de llum May 13, 2018

Caminar pels voltants de Romanyà sempre és un plaer!