Volta per les Fonts de la Vall de Sant Just

Photo ofVolta per les Fonts de la Vall de Sant Just Photo ofVolta per les Fonts de la Vall de Sant Just Photo ofVolta per les Fonts de la Vall de Sant Just

October 20, 2015
October 2015

near Sant Just Desvern, Catalunya (España)

Una bonica passejada per les fonts de la capçalera de la Vall de Sant Just Desvern. Comencem l’itinerari al pàrquing de les cases de la Beca. Seguim un tram de la pista que porta a la font de la Beca i al cap de poc la deixem per agafar a ma esquerra el corriol dels Ametllers (ben senyalitzat), el seguim fins al final. Segui un tram de la pista de Can baró fins a trobar el camí de la Muntanya, el qual remuntem fins a Can Marlés (tenis) on trobem el camí de la Font de can Marlés. Anem seguint un bon corriol que flanqueja la capçalera de la Vall, passant per la font de la SEAS, la font del Rector, la font del Ferro i per últim la font de la Mandra en l’àrea de lleure de la Plaça Mireia.
Baixem per entre les instal•lacions de la zona de lleure, mantenint-nos en el marge nord fins trobar un petit corriol que baixa bastant dret cap a Can Biosca. Sense arribar-hi prenem el camí a la dreta (indicador deteriorat) que ens porta directe al pàrquing.