Volta al CASTELL DE MONTSORIU i Torre de les Bruixes (entre Breda i Arbúcies)

Photo ofVolta al CASTELL DE MONTSORIU i Torre de les Bruixes (entre Breda i Arbúcies) Photo ofVolta al CASTELL DE MONTSORIU i Torre de les Bruixes (entre Breda i Arbúcies) Photo ofVolta al CASTELL DE MONTSORIU i Torre de les Bruixes (entre Breda i Arbúcies)

April 7, 2015
April 2015

near Riells i Viabrea, Catalunya (España)

Volta al Castell de Montsoriu i Torre de les Bruixes (entre Breda i Arbúcies). Parc Natural del Montseny.

ACCÉS: Des de Breda, seguim per la GI-552 fins aproximadament el Km. 7,5 on girem cap a Fogueres de Montsoriu. En pocs quilòmetres arribem a l’aparcament del Coll de Castellar, on hi ha dues petites àrees per aparcar el vehicle i una caseta de fusta informativa.

RECORREGUT: Creuant la carretera, veurem el rètol indicatiu: per accedir al castell, cal pujar a peu.

Així que seguim el “Camí del Castell de Montsoriu”, que tot fent marrades puja fins a una cruïlla de camins. Ara prendrem el camí de la dreta: és el PR- C 201, i indica “drecera per caminants experts”, malgrat no té cap complicació. Cal continuar per un corriol a l’esquerra que va pujant fent zigazaga entre alzines sureres, cirerers arboç i brucs fins l’esplanada del Castell de Montsoriu. Aquí les vistes són panoràmiques cap a Arbúcies, Breda, etc.

Recomano la visita guiada al Castell de Montsoriu (obert en dies concrets), que cal reservar prèviament per telèfon o a la web del castell: http://www.montsoriu.cat/

Abans de començar el retorn, enfilem per un corriol a la dreta fins la Torre de les Bruixes, on queden les restes del mur d’una torre i on hi ha una bona vista al Castell de Montsoriu. Precaució si aneu amb nens, doncs els murs són exposats i no valen distraccions.

Després ja baixem per pista ampla: el “Camí del Castell de Montsoriu” fins a l’aparcament del Coll de Castellar, completant aquesta bonica circular.

Pkg. Coll de Castellar

Aparcament Coll de Castellar

Camí del Castell de Montsoriu

Cami del castell de montsoriu

Cruïlla: dreta PR- C 201 ('drecera per caminants experts')

Cruïlla: dreta PR- C 201 ("drecera per caminants experts")

Corriol a l'esquerra

Corriol esq

PictographCastle Altitude 2,146 ft

Castell de Montsoriu

Corriol a la dreta

Corriol dreta

Torre de les Bruixes

Pista ampla: Camí del Castell de Montsoriu

Pista ampla: Camí del Castell de M.

• Photo of Marcos_Amigo
    Marcos_Amigo Oct 5, 2020

Muy buena ruta, entorno perfecto para ir con niños y castillo espectacular, Muchas gracias

• Photo of Sandra ole
    Sandra ole Oct 6, 2020

Hola Marc_skier, gracias por tus comentarios y valoración. Un lugar ameno y entretenido para los niños, especialmente al llegar al castillo! Saludos,