VOLTA A BESCANÖ ,

January 16, 2018
January 2018

near Bescanó, Catalunya (España)

Sortida o més ben dit una passejada donant la volta al poble, creuant el Ter per la Resclosa d'en Joga i entrant novament a Bescanó pel passallis.

• Photo of gronyi
    gronyi Nov 12, 2023

Ruta realitzada el 12/11/23:
    Caminada que al principi prometia molt, és molt bonic el camí fins a la resclosa, però no ens hem atrevit a creuar el Ter pel perill de relliscades. Hem tornat a Bescanó pel carrilet, i quan hem volgut creuar el Ter pel pas d'en Ribes, no hem trobat ni passera ni enlloc on creuar. Aquesta ruta avui dia és impossible de fer.
    He fet la ruta amb Annabri, que ha gravat el track.

• Photo of peremagria
    peremagria Nov 12, 2023

I tant que és impossible avui dia. Des del temporal GLÒRIA, (gener del 2020), que el Ter s'endugué el passallis no s'ha tornat a posar. Està previst que l'any que ve, es faci la passera ben feta i que tothom desitja. I val a dir-ho, que els polítics varen prometre fer-la el 2011, i ara pel, que sembla, es portarà a terme els mesos vinents. Preguem.... que deia aquell. Per cert, no havia sentit a dir mai "El pas d'en Ribes", i sí el pas d'en Batllori (l'amo de la granja de vaques).