Vols de Montgrony

May 4, 2008
May 2008

near Montgrony, Catalunya (España)

Sortin del aparcament de Montgrony, cal anr cap a la hotatgeria.
Pasat Sant Pere el camí va per un paratge idílic plans de pi i boix, quan senfila cap el coll de Mancillo, es troba pi boix faig i avallaner.
Tombant el coll de Mancillo o la obaga es faig, amb algun grèvol.
cal pujar un petit tam per arribar al forat de St. Ou, un avenc de 83 m. de fondaria. llavors es pasa pel refugi de les Planelles, i el Mal Pas. i el camí torna a St. Pere. i el Santuari.
PRECAUCIÓ: el forat de St. Ou i el Mal Pas tot i estar vallat te els seus riscos sobretot per les criatures, cal anar en comte.
Al Mal Pas es una zona de cinglera i la covertura de satelit no es bona per el GPS puig hi han resons, i la ruta queda esviaixada,cal tenir-ho em comte. el camí es marcat amb triangles grocs.
per més i acurada informació, http://noucreus,blogspot.com

forat de Sant Ou

forat_de_Sant_Ou - forat_de_Sant_Ou

Aparcament Santuari

Santuari i hostatgeria - Santuari i hostatgeria

refugi de les Planelles

Refugi lliure amb zona de pic - nic - Refugi lliure amb zona de pic - nic

• Photo of jordipalo
    jordipalo Nov 14, 2010

El dia 11 de novembre de 2010 hem fet el cami amb una colla que no caminem massa. Ha resultat fácil, amb alguna baixada un xic dura, per el desnivell. L’hem fet en el sentit Montgrony – St Ou – Mancillo. El Mal Pas resulta impressionant. La pujada per el refugi de les Planelles cap al coll de Mancillo, pasant per el forat de Sant Ou, tenia un terra enfangat que no feia facil caminar-hi. A dalt al Mancillo resulta fácil despistar-se. Cal tenir en compte que el corriol que duu al grau de baixada cap a Montgrony, surt de darrera la gran pedra que hi ha al coll (un xic cap a l’esquerra). Si t’hi fixes, està ben senyalitzat amb marques vermelles que, de velles, estan un xic esborrades. En total ho varem fer en unes tres hores, caminant molt pausadamente i comptant la visita al Forat.

• Photo of Ricard Sp
    Ricard Sp Aug 4, 2018

bon dia! acabo de fer la ruta amb un bebe de 12 kg a lesquena.
    xino xano 2 hores. no és espectacular pero maca de fer.

• Photo of Ricard Sp
    Ricard Sp Aug 4, 2018

per cert...gràcies per compartir-la rovelló!

moderat per algun tram tècnic i el desnivell.