Volcans de Sta Margarida i Croscat

March 6, 2016
March 2016

near Sant Miquel Sacot, Catalunya (España)

Passejada familiar pels 2 volcans més famosos del parc natural de la zona volcànica de la Garrotxa.
Sortint del pàrquing de "El Pla" al costat del de Sta. Margarida, es comença a pujar per una pista, prenent el primer desviament a la dreta i fent una pujada d'uns 160m de desnivell arribarem al marge més alt del con volcànic, havent de baixar per poder-hi entrar i visitar l'ermita del centre. Pujarem per l'altre banda i baixarem pel mateix camí fins arribar al pàrquing, on caldrà creuar la carretera per anar a veure les grederes (canteres) del volcà Crosat. Un cop creuem la carretera seguirem a l'esquerra fins a trobar a uns 100m la pista asfaltada de la dreta, prenent seguidament la següent pista de l'esquerra en direcció al restaurant, i amb 200m més ja girem a l'esquerra per la pista de terra que seguirem sense pèrdua fent un gir a la dreta que voreja el con volcànic fins arribar a la cantera, allí es fa una petita volta i es torna pel mateix camí.