Vilallonga de Ter - L'Abella - Vilallonga de Ter

Photo ofVilallonga de Ter - L'Abella - Vilallonga de Ter Photo ofVilallonga de Ter - L'Abella - Vilallonga de Ter Photo ofVilallonga de Ter - L'Abella - Vilallonga de Ter

October 15, 2017
July 2016

near Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

Caminada circular. El camí s'inicia a l'entrada de Vilallonga de Ter venint de Camprodon on trobem un parking on es pot aparcar el cotxe. A partir d'aquí hi ha un primer tram d'acensió i posteriorment planegem fins a sortir al coll. D'aquí descendim un tram fins a sortir a la carretera on farem un tram de 100 mts. A mà esquerra s'inicia el retorn cap a Vilallonga de Ter pel conegut com a camí de les Eugues. Al final d'aquest agradable camí hi trobem la Font Negre (lloc idoni per fer una aturada) i finalment el parking on hem deixat el cotxe.

Trencall

Serrat de la Creu

Font Negra

• Photo of barniol
    barniol Feb 12, 2024

Ruta que comença amb una forta pujada sobre camí esfaltat que si vas amb canalla es fa un xic pesada. Però passat aquest primer kilometre, és agrdable i entretinguda: vaques, caballs, corriols, ocells...