VALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas i Salt de la Coromina

Photo ofVALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas i Salt de la Coromina Photo ofVALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas i Salt de la Coromina Photo ofVALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas i Salt de la Coromina

January 3, 2020
December 2019

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Falgars d'en Bas és un veïnat pràcticament deshabitat, situat al voltant de l'explotació ramadera de la masia de La Coromina. Està situat a un altiplà a 950m, amb una vista privilegiada a les cingleres i panoràmica a la Vall d'en Bas.
Trobem varies cases d'allotjament rural on estem passant uns dies, l'església de Sant Pere i l'edifici de les antigues escoles restaurat com a refugi de muntanya.

Sortim des de la Finca La Coromina. Des d'allà agafem el camí asfaltat que ens porta a pocs metres al mirador des d'on es pot observar el Salt de més de 100 metres de caiguda.
No hi ha protecció així que hem de vigilar molt bé a tots els nens que venen amb nosaltres.

Una mica més enllà podem arribar-nos al començament del Salt, on comença, i més enllà ens podem enfilar a la cinglera, per poder observar l'altre cantó de la cinglera.

Fem una mica més de camí, traspassant una porta de ferro fins a arribar a un pla ple de gespa gelada. Decidim tornar enrere, però el camí segueix.

(Amb nens petits i la baby d'11 mesos)