VALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas a l'Ermita de Sant Miquel de Falgars

Photo ofVALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas a l'Ermita de Sant Miquel de Falgars Photo ofVALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas a l'Ermita de Sant Miquel de Falgars Photo ofVALL D'EN BAS - Falgars d'en Bas a l'Ermita de Sant Miquel de Falgars

December 31, 2019
December 2019

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Falgars d'en Bas és un veïnat pràcticament deshabitat, situat al voltant de l'explotació ramadera de la masia de La Coromina. Està situat a un altiplà a 950m, amb una vista privilegiada a les cingleres i panoràmica a la Vall d'en Bas.
Trobem varies cases d'allotjament rural on estem passant uns dies, l'església de Sant Pere i l'edifici de les antigues escoles restaurat com a refugi de muntanya.

Sortim del parking de la Finca La Coromina, de Falgars d'en Bas, agafem el camí asfaltat que direcció l'ermita. És una passejada planera que arriba fins a l'Ermita de Sant Miquel de Falgars que es troba construida sobre una cinglera impressionant.
Les vistes des d'allà a tota la Vall i als Pirineus nevats són impressionants.

(portejant la baby d'11 mesos)

PictographPhoto Altitude 0 ft

Ermita de Sant Miquel de Castelló o de Falgars

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Jan 28, 2024

Ruta fàcil de fer i seguir.