Vall de la Llosa - Passejada fins al Molí del Salt

Photo ofVall de la Llosa  - Passejada fins al Molí del Salt Photo ofVall de la Llosa  - Passejada fins al Molí del Salt Photo ofVall de la Llosa  - Passejada fins al Molí del Salt

October 6, 2014
October 2014

near Viliella, Catalunya (España)

Típica passejada per la vall de la Llosa a la Cerdanya. És un itinerari ideal per fer amb canalla ja que la majoria del camí va per el costat del riu de la Llosa. Aquesta excursió és ideal per fer en qualsevol època de l'any.
El camí, que segueix el GR 107, el camí dels bons homes, ens porta en poc més de 30 minuts fins al salt d'aigua resseguint sempre el riu. Nosaltres hem deixat el cotxe al costat de la carretera just abans de creuar el pont del riu de la llosa. Per arribar-hi només cal seguir la carretera que surt de Prullans direcció Ardòvol i Coborriu de la Llosa.
Si seguiu el track apart de portar-vos fins al salt d'aigua també pujareu fins a l'antic molí. Aquesta construcció està en molt mal estat i cal anar en compte si aneu a visitar-la i mai entreu al seu interior ja que el sostre està mig caigut.
També cal anar en compte amb el pont que hi ha just en arribar al salt d'aigua ja que està en molt mal estat.