VALL DE BOI El Faro de Barruera

April 1, 2019
March 2019

near Barruera, Catalunya (España)

Una nova ruta de senderisme per la Vall de Boí, al poble de Barruera, "Camins de Foc". Camins que ens porten als "Faros" del poble de la vall on s'hi realitzen "Falles" per Sant Joan.
Iniciem la ruta al Passeig de Sant Feliu, al costat de la Carretera de la Vall. Baixem en direcció al riu com si anessim al Camping Boneta i anem a trobar la "palanca" (pont) del Salencar. Creuem la palanca i anem tot cap a la nostra esquerra a trobar el cartell indicador de "Camins de Foc". A la dreta del cartell, en una pista, comença la ruta. Seguim la pista en direcció a la Muntanya de Durro...passem pel ostat d'una granja que deixem a la nostra dreta...seguim per la pista i en uns 200 metres es transforma en un sender...amb marges als dos costats i empedrat en algun tram. Un camí preciós.
El camí entra al bosc i comença a fer ziga-zagues...anem trobant indicadors de camí molt sovint. Després d'una primera pujada el camí planeja entre un bosc preciós...i torna a pujar fins arribar al Faro. Espectacular vista de la vall i de Barruera

a un Faro antic

Carretera de la Vall de Boí

L-500

PictographInformation point Altitude 3,593 ft

Cartell explicatiu de la ruta