Üsküdar-Ayazma

April 13, 2023
April 2023

near Şemispaşa, İstanbul (Türkiye)

Bu yürüyüşü iki buçuk yaşındaki oğlumla Uçurtma Müzesi'ni ziyaret etme vesilesi ile gerçekleştirdim.

Üsküdar Marmaray İstasyonun'dan çıktıktan sonra, doğruca müzeye gitmiştik; fakat müzede bir okul grubunun etkinliği olduğu için içeri alınmamıştık, 45 dakika sonra gelmemiz rica edilmişti. Bu süre zarfında, daha önce de gezdiğim ve sokaklarını gayet iyi bildiğim Üsküdar'da kısa bir tur attık ve Ayazma Parkı'na gelerek burada oğlumla birlikte biraz vakit geçirdik.

Yürüyüş sırasında, kültür envanterine kayıtlı olan eserleri fotoğraflamayı ihmal etmedim. Fakat bu eserlerle ilgili daha detaylı fotoğraflar, bu bölgede yaptığım diğer yürüyüşlerin kayıtlarında yer almaktadır. Kısacası tamamen anı amaçlı bir yürüyüş olduğunu ifade edebilirim.

İyi gezmeler...

Eski Hamam Çeşmesi

Şehzade Seyfettin Çeşmesi

PictographPark Altitude 86 ft

Photo ofAyazma Camii, Cami Haziresi ve Kuş Evleri Photo ofAyazma Camii, Cami Haziresi ve Kuş Evleri Photo ofAyazma Camii, Cami Haziresi ve Kuş Evleri