Una petita passejada per Minerve 2023-12-03 12:35

Photo ofUna petita passejada per Minerve 2023-12-03 12:35 Photo ofUna petita passejada per Minerve 2023-12-03 12:35 Photo ofUna petita passejada per Minerve 2023-12-03 12:35

December 3, 2023
December 2023

near Minerve, Occitanie (France)

Una petita passejada per Minerve 2023-12-03 12:35

Aquest cap de setmana havíem quedat amb en Roger per anar a França i visitar un parell de paisatges amb els que estem emocionalment vinculats i on anem a caminar sovint.

Hem arribat just per anar a dinar a l'hora de França ;-) Hem creuat pel pont de pedra, hem fet un lleuger vol pel poble i l'església, i hi havia tres llocs oberts, ens hem decidit per un petit restaurant de galettes i ha estat un encert, i de postres unes crêpes suzette.

Després -no teníem temps d'anar a veure la rèplica del trebuchet- ens hem decidit per creuar els dos ponts naturals -realment espectaculars- i tornar cap el poble.

No feu gaire cas del GPS, amb aquests ponts naturals, perd la referència.

Un dia fantàstic, en un poble -que especialment sense turistes- és una delícia.

Salut i Cames!!

Sortida segon pont natural

• Photo of regor
    regor Dec 3, 2023

Poble molt bonic! I molt bon dinar!

• Photo of capita haddock
    capita haddock Dec 4, 2023

Sí regor, un poble amb molt encant i història!
    Salut i Cames!!

• Photo of Senglar
    Senglar Dec 6, 2023

Haurem d’anar a passar per sota els ponts…fa bona pinta! Ah ! I trajecte molt curt , un 10% de les teves caminates …no has suat la cansalada aquesta vegada!!

• Photo of capita haddock
    capita haddock Dec 7, 2023

Ja ja ja Senglar... tens raó... Minerve és una preciositat... i se'n poden fer de més potents de caminades ;-)) aquest cop era una passejada.
    El dia anterior sí que vàrem suar la cansalada de veritat.