Un passeig pel terme de Manlleu

1932
July 2, 2023
July 2023

near Manlleu, Catalunya (España)

Inici Passeig del Ter
Itinerari Circular
Desnivell 80m.
Horari 3h.
Dificultat -MF-
Sortim del passeig del Ter i seguint vora ter anem a La Gleva anat a buscar el camí a la Moreta, la Masia de Les Basses i per la font de la Cadernera tornem al passeig del Ter. Una caminada de unes dues hores per fer amb família un matì de diumenge. Cal estar atent sobretot al tram de la colònia Rossignol al pont de la Gleva on contínuament ens trobem que passant bicis i es important que caminen per un costat de la pista perquè les bicis que ens venen pel darrera no les veiem fins que ens las trobem a sobre. El passeig del Ter trobem indicadors del punt kilòmetric que passem, i a partir del pont dSortim del passeig del Ter i seguint vora tere la Gleva hem de seguir els pals indicatius molt ben marcats segons on vulguem anar, perquè la ruta la podem escurçar o allargar a conveniència nostre. Els últims trams els fem per pista combinant camins a l’estació de Manlleu, la font de la Cadernera i de nou arribem al passeig del Ter. Al passar la Moreta podríem allargar la ruta agafant el camí a ma esquerra que ens portaria al Mas Vilasetru “El Poquí” i fins i tot arribant-se a Sant Jaume o a Puig Agut........................