Ulldemolins - Montsant - Excursió botànica

Photo ofUlldemolins - Montsant - Excursió botànica Photo ofUlldemolins - Montsant - Excursió botànica Photo ofUlldemolins - Montsant - Excursió botànica

2010
May 23, 2015
May 2015

near Ulldemolins, Catalunya (España)

Excursió organitzada per l'Agrupació Escursionista Montsant (Ulldemolins) i amb la col.laboració de Ramon Pere, que amb molta paciència, ens ha anat explicant totes les flors que anàvem trobant. Nom vulgar, en llatí i utilitats d'aquestes plantes, fins i tot amb matisos històrics.
Excursió ideal per fer en família amb nens de 8 o 9 anys. En sortir del poble, de seguida ja podem gaudir del Saüquer i la Font del Rossito.
Cal mencionar un aspecte molt important a l'hora de pujar al Montsant. En arribar a la Font del Manyano trobem aigua fresca i molt bona.
Són moltes les flors que hem anat trobant, destaco la peònia de muntanya, que hem tingut la sort de trobar al barranc de les Pletes.
També destacar la visita que hem fet a les coves del Corb, de l'Abelló i del Serret, balmes amb antigues construccions en el seu interior.