Turó del Tagamanent (1058 m) (Montseny)

Photo ofTuró del Tagamanent (1058 m) (Montseny) Photo ofTuró del Tagamanent (1058 m) (Montseny) Photo ofTuró del Tagamanent (1058 m) (Montseny)

32 minutes
39 minutes
February 24, 2020
February 2020

near Tagamanent, Catalunya (España)

Ascensió al Turó del Tagamanent, mític cim que pertany al projecte "100 cims" Sortim des de l'aparcament de "El Bellver i Agustí" S'hi arriba per una pista asfaltada, però força estreta i costeruda, que surt del poble de Tagamanent. Iniciem la ruta tornant per la pista asfaltada fins el coll de Sant Martí. Seguint el track i les indicacions arribarem al cim. Conjunt arquitectònic i vistes impressionants, especialment en dies clars: La Mola, Montserrat, Collserola... L'itinerari és ideal per fer amb canalla, a partir d'uns 5 anys. Cal anar amb compte doncs hi ha algun espedat important, tant durant el camí de pujada com al cim. La baixada pel mateix lloc fins el collet de Sant Martí, i nosaltres hem tornat seguint el GR 5 fins el Mas de Bellver (restaurant) i l'aparcament.

Girem a la dreta. No continuar recte