Tuc de Letassi - Montcorbisson (100 cims)

Photo ofTuc de Letassi - Montcorbisson (100 cims) Photo ofTuc de Letassi - Montcorbisson (100 cims) Photo ofTuc de Letassi - Montcorbisson (100 cims)

August 7, 2017
August 2017

near Casau, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: hem d’anar al poble de Casau i tot just abans d’arribar trobem una pista a mà esquerra que haurem d’agafar, és llarga i no està en molt bones condicions, no obstant quan hem arribat a l’oratori de Santet ens hem trobat amb algun turisme, allí podrem deixar el cotxe i començar la ruta, no té cap complicació i abans d’arribar al Montcorbisson passarem pel Tuc de Letassi.
Les vistes des del cim son impresionants ja que son a 360°.
Temps: una hora i mitja per fer tot el recorregut.

• Photo of Jon_Garfio
    Jon_Garfio Nov 19, 2020

El Tuc de Letassi y el Montcorbisson son muy bonitos de hacer en familia. Pero ojo con la pista, ayer pinché una rueda llegando arriba. Me encontré a unos cazadores de la zona que también han pinchado su todo terreno alguna vez.

• Photo of Antoni Martin
    Antoni Martin Oct 11, 2023

Ruta sense complicacions. Potser arribar al punt d'inici es el mes complicat pel cami llarc i en força malt estat, com molt be adverteixes. Gracies com sempre per compartir

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Oct 11, 2023

Gràcies a tu per la valoració.