Tossal de Sant Jordi 740 m Noguera (Camarasa) 100 cims

Photo ofTossal de Sant Jordi 740 m Noguera (Camarasa) 100 cims Photo ofTossal de Sant Jordi 740 m Noguera (Camarasa) 100 cims Photo ofTossal de Sant Jordi 740 m Noguera (Camarasa) 100 cims

one hour
January 17, 2023
January 2023

near Camarasa, Catalunya (España)

Deixem el cotxe a L’ermita de Sant Jordi, on s’accedeix per una pista amb forta pendent des-de Camarasa apte per tots els cotxes.
Seguim per pista, anem a veure l’antiga ermita, i el avenc del Bufador que es troben a tocar del camí.
Aviat deixem la pista per seguir un sender ben fressat que ens portarà al cim,on hi ha un motllo de pedres i restes de una cabana de la guerra civil, boniques vistes del congost del Mu.
La tornada vam anar sense camí per una drecera per enllaçar de nou el camí, millor baixar pel camí de pujada.
ruta curta sense cap dificultat. Val la pena fer una visita al poble de Camarasa, i si hi ha temps a l’entrada del congost de Mu.
Vam anar a esmorzar de forquilla a Fonllonga, restaurant Can Quel carn a la brasa, bé (Sant Maria Antònia)