Photo ofTossal de l’ Àliga (La Geganta Dormida) 1.315 m -Pallars Sobirà- Perecalç 100 cims Photo ofTossal de l’ Àliga (La Geganta Dormida) 1.315 m -Pallars Sobirà- Perecalç 100 cims Photo ofTossal de l’ Àliga (La Geganta Dormida) 1.315 m -Pallars Sobirà- Perecalç 100 cims

March 14, 2023
March 2023

near Montcortès, Catalunya (España)

Tossal de l’ Àliga -Perecalç - Montcortès
Deixem el cotxe en un replà al costat de la de la pista asfaltada abans d’arribar al poble de Perecalç, on hi caben tres cotxes.
S’hi accedeix desde la Pobleta de Bellvei i passant per l’Estany de Montcortès.
Iniciem l’excursió per un sender on trobem marques grogues, està molt ben fressat i arrenjat, passem per una collada, per un bosci per unes roques arribem al cim.
Boniques vistes de la Torreta de l’Orri i Pirineu.
Excursió sense cap dificultat, el camí esta molt net i es agradable de fer.
La pista per arribar a Perecalç es estreta però es passa bé .
Vam anar a esmorzar i dinar de pícnic a casa Leonardo a Senterada.