Photo ofTossa de Mar - Muralles i Vila Vella - Far de Tossa - Miradors es Codolar i d'en Queros - Torre dels Moros - Platja Mar Menuda Photo ofTossa de Mar - Muralles i Vila Vella - Far de Tossa - Miradors es Codolar i d'en Queros - Torre dels Moros - Platja Mar Menuda Photo ofTossa de Mar - Muralles i Vila Vella - Far de Tossa - Miradors es Codolar i d'en Queros - Torre dels Moros - Platja Mar Menuda

June 21, 2023
June 2023

near Tossa de Mar, Catalunya (España)

Passeig per la bonica vila de Tossa i voltants durant el que visitem les muralles i la Vila Vella, les ruïnes de l'església vella de Sant Vicenç, el Far de Tossa, i d'aquí seguint per el camí de ronda direcció Lloret passem per els miradors de es Codolar i el de Tossa o d'en Queros des de els que tindrem unes magnífiques vistes. Després ens endinsem per uns bonics boscos de Suros i Pins fins arribar a la torre dels Moros també anomenada de Can Magí degut a que està al cim anomenat de Can Magí i sembla ser que la van construir el segle XVI per tal de protegir la vila de Tossa dels atacs molt freqüents dels pirates. Llavors continuem fins a la vila i ens arribem a la platja de la Mar Menuda a on si ens bé de gust podem prendre un bany i recuperar-nos de la calor que fá aquets dies.
Recorregut senzill pro amb bastants desnivells i escales per lo que es recomanable fer-lo a primera hora del matí o be que no sigui a l'estiu.