Torrent de Colobrers des del Restaurant Can Pagès tornant per Can Moragues

Photo ofTorrent de Colobrers des del Restaurant Can Pagès tornant per Can Moragues Photo ofTorrent de Colobrers des del Restaurant Can Pagès tornant per Can Moragues Photo ofTorrent de Colobrers des del Restaurant Can Pagès tornant per Can Moragues

April 6, 2014
April 2014

•   1.7 1 review

near La Salut, Catalunya (España)

Petita excursió familiar que es pot diferencia en dos trams. El primer transcorre per l'obaga del torrent de Colobrers, partint del restaurant Can Pagès, on deixarem el cotxe.

Es un recorregut molt entretingut per anar-hi amb quitxalla, hem de creuar un munt de ponts de fusta sobre la riera i hi trobem racons ben bonics com la Font de la Tosca o Degotalls i la Foradada, aquesta primera part acaba pràcticament a la font de Can Moragues.

Precisament la tornada la fem rodejant Can Moragues Vell, i el que era el camp d'aviació, per anar a buscar per un estret corriol que al fina baixa una mica dret fins al Parc Fluvial del Riu Ripoll ben a prop del punt inicial de la ruta. Aquesta segona part es per paisatges més assolellats, però que a la primavera ens faran gaudir d'una flora ben colorida.

PictographCar park Altitude 0 ft

Cruïlla

• Photo of P_Fenoy
    P_Fenoy Jan 3, 2021

El final ruta no esta bien especificada