Torelló - camí de casa de l'hora-4 camins-casanova de Codinachs i vora Ges

Photo ofTorelló - camí de casa de l'hora-4 camins-casanova de Codinachs i vora Ges Photo ofTorelló - camí de casa de l'hora-4 camins-casanova de Codinachs i vora Ges Photo ofTorelló - camí de casa de l'hora-4 camins-casanova de Codinachs i vora Ges

January 23, 2021
January 2021

near Torelló, Catalunya (España)

Sortim de la plaça de Joanot Martorell de Torelló i anem cap al polígon de les Vinyes i cap a la cruïlla de la C37 que va cap a Sant Vicenç, d'on surt el camí de casa de l'hora. Com que hi ha força trànsit, quan passem pel mas Buixadé, sortim de la pista i ens enfilem a un turonet per on anirem a buscar la pista de casa de l'hora cap a 4 camins, que és el camí de Manlleu a Cabrera.
A "4 Camins", anem de dret. A l'esquerra aniriem directament a Torelló, a la dreta cap a Cabrera i de dret anem per una pista emporlanada cap a tocar de la casa de Font de Vinyoles, dins del terme de Sant Pere de Torelló. Després, cap a la "Casanova de Codinahs", on trenquem a l'esquerra per pujar al padronet de "la Miraculosa" i posterioment baixar cap al riu, passant pel costat d'una hípica a la casa de "Les Passeres".
Quan som al riu, seguim una pista per lallera dreta del Ges fins al Molí del Viver, on el camí es converteix en un corriol que va seguint riu avall fins al pont de Melianta, ja dins de Torelló de nou.
Hem fet el camí amb en Marcel, l'Anna, la Pilar, en Pep i la Carme el dissabte 23 de gener de 2021