Photo ofTerme de L'Olleria - font vella - polideportiu- caputxins- parc beat ferreres ( Marta moreno 1 BAT A ) Photo ofTerme de L'Olleria - font vella - polideportiu- caputxins- parc beat ferreres ( Marta moreno 1 BAT A ) Photo ofTerme de L'Olleria - font vella - polideportiu- caputxins- parc beat ferreres ( Marta moreno 1 BAT A )

April 30, 2019
April 2019

near L'Olleria, Valencia (España)

Aquesta ruta l’hem fet a L'Olleria, vam començar pel cami de la freira, pel cami de la Martina, despres vam tirar per el carrer mestre serrano vam pasar el pont que creua la cv 60 i vam seguir per el paralel de la cv 60 , despres vam tirar pel cami d’aielo Fins al poble, vam creuar el poblé Fins arribar a la font vella on podem plenar les botellas d’aigua, despres li vam pegar la volta al polideportiu pel carrer de la Lloma i vam agafar el cami de la solana Fins al convent de caputxins, vam seguir pel carrer del empedrat Fins arribar vaix del tot i vam agafar el cami de l’esquerra i vam ixir a caputxins, despres vam tirar per l’avenida treballadors i finalment per lavenida diputacio on trobem el parc beat ferreres Fins al punt de partida.
Aquesta ruta es fácil de fer i entretinguda, no cal dur calçat especial ja que els camins son tots esfaltats menys el de la lloma que es un tram curt.