Telecadira Super Espot. Des de l'Estació cota 2000 a cota 1500

Photo ofTelecadira Super Espot. Des de l'Estació cota 2000 a cota 1500 Photo ofTelecadira Super Espot. Des de l'Estació cota 2000 a cota 1500 Photo ofTelecadira Super Espot. Des de l'Estació cota 2000 a cota 1500

18 minutes
22 minutes
February 20, 2022
February 2022

near Espot, Catalunya (España)

Telecadira La Roca (Espot). Parc Natural de l'Alt Pirineu.

TRACK EN TELECADIRA / TELESILLA
Telecadira Super Espot. Des de l'Estació cota 2000 a cota 1500
No és ruta de raquetes.

En el track he gravat els 2,3 Km de la baixada en el TC "La Roca", des de la cota 2.000 fins la cota 1.500m (Pàrquing). Són uns 430m de denivell.

La baixada en raquetes es faria per l'"ITINERARI DE LA MOSQUERA", per una pista ampla que fa un parell de giragonses pel mig del bosc d'avets,en comptes de baixar en picat seguint la línea del telecadira .

A l'estació d'esquí hi ha una cafeteria panoràmica i un Parc Lúdic, a la cota 2.000

Des de l'estació d'esquí podem fer 2 itineraris circulars amb raquetes de neu:

1) Itinerari raquetes "ORRI" (recorregut circular pel bosc de pi negre, al costat del parc lúdic): 1,5 Km de recorregut.

2) Itinerari raquetes "PICARDES" (recorregut circular per la vall de Quatre Pins / pista l'Obaga fins la CREU D'EIXOL, bon mirador): 3-4 Km de recorregut.

Les raquetes es poden llogar al Parc Lúdic.

El cim que es troba sobre l'estació d'esquí d'Espot es el Pic de Les Picardes (2801m).

Superespot

Telecadira de baixada

Photo ofFi telecadira baixada (TSD La Roca) Photo ofFi telecadira baixada (TSD La Roca) Photo ofFi telecadira baixada (TSD La Roca)

Fi telecadira baixada (TSD La Roca)