Subotička peščara, pešačenje sa Mladim planinarima

Photo ofSubotička peščara, pešačenje sa Mladim planinarima Photo ofSubotička peščara, pešačenje sa Mladim planinarima Photo ofSubotička peščara, pešačenje sa Mladim planinarima

November 19, 2016
November 2016

near Subotica, Vojvodina (Serbia)

19.11.2016.
Planinarska sekcija OŠ Miloš Crnjanski

Pešačenje trasom Makova sedmica, centar - strelište - Radanovačka šuma - jezero Tresetište - Hajdukovačka šuma - Palić, okretnica linije 10

Na akciji prisutno oko 60 učesnika.

Pešačenje je započelo na Makovoj sedmici gde se po dolasku autobusa okupilo oko 60 učesnika, pretežno učenika iz OŠ Miloš Crnjanski, OŠ Matko Vuković, srednje Politehničke škole i nekoliko građana.

Akcija je posvećena godišnjici osnivanja planinarske sekcije u školi Miloš Crnjanski.

Pešačili smo najpre nemarkiranim delom sve do strelišta gde ulazimo na markiranu stazu. Tempo pešačenja je prilagodjen najmladjim učesnicima, učesnicima 3. razreda pa su i odmori bili češći nego inače. Vremenske prilike su pogodovale ovoj akciji, sunčan dan uz prijatnih 15-ak stepeni doprineo je sveukupnom lepom utisku sa ove akcije.

Akcija je završena na okretnici "desetke" na Paliću u Pulskoj ulici nešto posle 14 časova tj. nakon pet sati trajanja akcije za koje vreme je savladana planirana staza od 15 km.