Στενωσιά - Καταρράκτης Καλάμαρης - Σχινόλακκα

Photo ofΣτενωσιά - Καταρράκτης Καλάμαρης - Σχινόλακκα Photo ofΣτενωσιά - Καταρράκτης Καλάμαρης - Σχινόλακκα Photo ofΣτενωσιά - Καταρράκτης Καλάμαρης - Σχινόλακκα

January 5, 2023
January 2023

•   5 3 Reviews

near Stenosiá, Peloponnese (Greece)

Μία όμορφη παραποτάμια διαδρομή που αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε από το χωριό Στενωσιά. Σε κάποια στιγμή αφήσαμε το κεντρικό μονοπάτι και αρχίσαμε τη κατάβαση προς το πρώτο καταρράκτη. Το τοπίο εντυπωσιακό περπατώντας μέσα στις καλαμιές που σε 2 - 3 θα πρέπει να περάσεις μπουσουλώντας.
Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε αρκετά σημεία γιατί τα γεφυράκια που έχουν κατασκευαστεί, έχουν καταστραφεί αρκετά με αποτέλεσμα να είναι αρκετά επικίνδυνη η διάβασή τους.
Τελικά τη επιστροφή επιλέξαμε να την κάνουμε από το χωριό Σχινόλακκα και όχι από το ίδιο μονοπάτι.

PictographBridge Altitude 645 ft

Εξαιρετική διαδρομή !

• Photo of Elena Mavrogianni
    Elena Mavrogianni Jan 6, 2023

Από τις πιο όμορφες διαδρομές, η φύση στο μεγαλείο της όμως μεγάλη προσοχή στα γεφυράκια που είναι χαλασμένα και απαιτείται καλή ισορροπία στα περάσματα.