St Amand des de coll de Jou amb nens (2 i 4 anys)

Photo ofSt Amand des de coll de Jou amb nens (2 i 4 anys) Photo ofSt Amand des de coll de Jou amb nens (2 i 4 anys) Photo ofSt Amand des de coll de Jou amb nens (2 i 4 anys)

21 minutes
July 28, 2020
July 2020

near Ogassa, Catalunya (España)

Excursió per fer un bon tastet de muntanya amb tota la família

Coll de Jou

A coll de Jou s'hi pot arribar en cotxe des de St Joan de les Abadesses, passant per Ogassa, o des de Ribes de Freser, passant per Bruguera. Un cop al coll cal pujar seguint el filat pel costat de Ribes. Al cap de munt del prat cal agafar un camí que surt cap a la dreta, endinsant-se al bosc.

Fageda

La primera part del camí fa una pujada constant en un bosc de faig increïble.

Per engrescar la caminada dels més petits els anem deixant alguns playmobils pel camí. Molt motivador!

Roquissar

Aquest és un tram curt i sense cap perill. Però cal grimpar una mica i cal ajudar als més petits.

Pla de la calma

Un lloc per descansar i agafar forces. Sí l'excursió es fa llarga, aquesta zona pot ser una fita en si mateixa. Té molt bones vistes!

Camí cap al cim

Des del pla de la Calma el camí canvia la seva direcció i s'enfila ràpidament. Després d'aquest primer tram, el pendent es suavitza.

El cim del Taga des de st Amand

Trencall fins la creu

En aquest punt cal estar molt al cas perquè és fàcil saltar-se el trencall.