SRP Gornje Podunavlje (Monoštorski rit)

Photo ofSRP Gornje Podunavlje (Monoštorski rit) Photo ofSRP Gornje Podunavlje (Monoštorski rit) Photo ofSRP Gornje Podunavlje (Monoštorski rit)

June 24, 2018
June 2018

near Bački Monoštor, Vojvodina (Serbia)

24.06.2018.
Prvi koraci Celtisa
Četiri godišnja doba u SRP Gornje Podunavlje
organizator PD Celtis, Sombor

trasa: Bački Monoštor - Monoštorski rit - nasipom uz Dunav - Baračka, Bezdan
broj učesnika 40, od toga 20 članova udruženja Poželi želju, Subotica

Lagano pešačenje kroz rezervat Gornje Podunavlje, Monoštorski rit. Akciju smo započeli u Bačkom Monoštoru gde smo se našli sa grupom somborskih planinara koju je predvodio Slavko Šmit, vodič današnje akcije. Sa nama je na početku bio i čuvar prirode iz Vojvodina šuma koji nas je i prevezao skelom (kompom) na drugu obalu kanala DTD jer je most još uvek van upotrebe.

Dalje smo pešačili najpre uz kanal, imali smo prilike da sretnemo nekoliko divljih svinja. Vremenske prilike su pogodovale pešačenju, nije bilo mnogo toplo. Nakon što smo se odvojili od kanala pešačili smo delom rezervata kuda se ređe ide sudeći po visokoj, neugaženoj travi. Izbili smo na nasip uz Dunav kojim smo stigli do mosta 51. divizije i granice sa Hrvatskom. U blizini je muzej Batinske bitke koji je veći deo grupe posetio.

Preostalo je samo da dođemo do bungalova PTT-a gde su nam domaćini pripremili izvanredan pileći paprikaš sa testom i salatom.

Backi Monostor, pocetak pesacenja

Pogled na drugu obalu

Pomalo zaraslo, visoka trava

PictographTunnel Altitude 276 ft

Prolaz ispod puta koji vodi u Hrvatsku