SRP Gornje Podunavlje

April 16, 2022
April 2022

near Kupusina, Vojvodina (Serbia)

16. april
Ravničarenje, SRP Gornje Podunavlje i Sombor
učesnika 60 iz udruženja i 15-20 somborskih planinara
vodič na terenu Slavko Š. PD Celtis, Sombor

Planirana akcija iz godišnjeg kalendara aktivnosti udruženja, ravničarenje u Somboru i okolini, zbog velikog interesovanja i angažovanja velikog autobusa odluka je bila da se ide u Gornje Podunavlje. U izboru staze mnogo mi je pomogao Slavko, osim što je bio vodič na terenu animirao je i grupu somborskih planinara pa je akcija bila masovna, sa oko 80 učesnika.

Mi smo naše pešačenje zapoćeli u Kupusini, malo smo se prisetili nekih treking vremena kada se u ovim predelima pešailo i trčalo u društvu brojnih trekingaša iz Vojvodine, Srbije i susedne Mađarske. U zakazanih 9 sati nalazimo se sa domaćinima kod prevodnice. Sada se tu gradi moderan put, put koji će u bliskoj budućnosti povezati Kuousinu i Bački Monoštor, verovatno za potrebe gradnje se u krivini pre prevodnice stvorio veliki parking prostor koji je bio idealan za mesto parkiranja našeg autobusa koji nas je tamo čekao posle pešačenja.

Sama staza vodi delom poznatim, delom manje poznatimi stazama kroz sam rezervat, po meni najveća šteta što ovde više nema treking lige, jako lepo mesto gde nije neobično sresti divlje svinje, srneću divljač, fazane...
Tempo hodanja je bio idealan za veliku grupu, pauza dovoljno da smo mogli maksimalno uživati u lepom danu, lepom ambijentu i lepom druženju.

Domaćinima hvala na angažovanju.

Akciju smo završili po planu na kanalu u kafiću Cafe De Sol.