Wikiloc will stop soon for maintenance

SL-X 04. El barranc del Molí. Xodos

March 1, 2015
August 2014

near Chodos, Valencia (España)

SL-X 04. El barranc del Molí. Xodos.

Sender local circular. Xodos.

Ruta per a passejar tranquil·lament, en família. També apta per a entrenaments lleugers per muntanya. Puja pel camí de St. Cristòfol i es desvia cap a la pista de St. Joan, des d'on gira a l'esquerra i baixa al barranc del Molí. Continua pel barranc i segueix la GR 33 fins el peiró de la Vega, des d'on retorna a Xodos.

Traçat i rehabilitat (2013-2015) pel CIM Penyagolosa Xodos, amb l'esforç de tots els voluntaris, tant socis com col·laboradors.

El Molí

El Molí de Xodos. L'edifici del molí, de propietat privada, es troba en bon estat, així com la bassa i la séquia que l'omplia.

El peiró de la Vega

Creu de pedra situada a l'entrada a Xodos pels camins que vénen de la Vega. Excel·lents vistes.

• Photo of cesarmateu
    cesarmateu Aug 31, 2015

Aquesta és la base de la ruta que vam preparar per a la cursa de festes de Xodos. Vam iniciar la carrera al mateix punt que els xiquets i vam substituir la pujada final per una volta a la Vega.