Sitges - Sant Pere de Ribes - Sitges (Garraf)

Photo ofSitges - Sant Pere de Ribes - Sitges (Garraf) Photo ofSitges - Sant Pere de Ribes - Sitges (Garraf) Photo ofSitges - Sant Pere de Ribes - Sitges (Garraf)

August 20, 2022
May 2022

near Vallpineda Urbanization, Catalunya (España)

(Quan anem a caminar, ens podem aturar per observar plantes, flors, arbres o qualsevol ésser de la natura que ens crida l'atenció, també ho podem fer per prendre alguna cosa en algun poble que trobem pel camí, com també aprofitar per fer un tomb i conèixer els racons d'aquest poble. Fins i tot, agafem alguns camins que no semblen que siguin els que tocaria agafar si per algun motiu ens motiva fer-ho. Dit això, si alguna persona segueix el nostre camí, que ho tingui en compte, i més si veu que el track fa moviments estranys. Vinga, a seguir fent camí!)

Avui fem camí entre dues poblacions garrafenques com són Sitges i Sant Pere de Ribes, endinsant-nos entre camps de vinyes i alguns masos d'aquells que ens traslladen a temps antics.