Serra de Mariola: Agres - Font del Molí Mató

Photo ofSerra de Mariola: Agres - Font del Molí Mató Photo ofSerra de Mariola: Agres - Font del Molí Mató Photo ofSerra de Mariola: Agres - Font del Molí Mató

January 20, 2021

near Agres, Valencia (España)

Passeig per caminals entre Agres i el paratge de la Font del Molí Mató
En les nevades de gener vam visitar el poble d'Agres per a vore la neu. Va ser un passeig tranquil i fàcil entre caminals per arribar fins a la font del Molí Mató.

DESCRIPCIÓ
Eixim d'Agres en direcció al santuari, el qual també vam visitar. Tornant pel mateix camí, vam girar a l'esquerra per la pista asfaltada, la qual vam continuar durant 1 km fins arribar a l'àrea recreativa de Zamorano. Poc abans del descens a l'àrea, es troba el desviament que puja a la Cava Gran; nosaltres vam seguir per la pista.
En l'àrea recreativa, vam continuar per la senda que es dirigeix cap a la font del Molí Mató, un espectacular racó de la serra de Mariola, amb aigua i banquets per a sentar-se una estona.
Tornant per la mateixa senda, en l'àrea recreativa vam continuar pista avall i, en el primer caminal que trobem a la dreta (que comença ascendint), ens desviem a la dreta per a continuar-lo. Aquest camí ens torna de nou a Agres i al final de ruta.