Sendeiro de Oira (Ourense, Ourense).

Photo ofSendeiro de Oira (Ourense, Ourense). Photo ofSendeiro de Oira (Ourense, Ourense). Photo ofSendeiro de Oira (Ourense, Ourense).

March 24, 2021

near Las Caldas, Galicia (España)

Descripción de la ruta

El río Miño pertenece a la provincia de Ourense. Nace en Pedregal de Irimia (Meira) y desemboca en el Océano Atlántico. Durante el recorrido se pueden observar algunos de los puentes más importantes de Ourense así como zonas con muchos árboles.

Análisis interno

Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidad de esfuerzo necesario: 1

Descrición da ruta:

O río Miño pertence á provincia de Ourense. Nace en Pedregal de Irimia (Meira) e desemboca no Océano Atlántico. Durante o percorrido pódense observar algunhas das pontes máis importantes de Ourense así como zonas con moitas árbores.

Análise interno

Orientación no itinerario: 4
Dificultade no desprazamento: 2
Cantidade de esforzo necesario: 1

Inicio y fin de la ruta / Inicio e fin da ruta

Punto de inicio y finalización de la ruta.

Punto de inicio e finalización da ruta

PictographBridge Altitude 333 ft

Puente Nuevo / Ponte Nova

Al rato de iniciar la ruta nos encontraremos con un paso estrecho que pasa por debajo de un puente. Continuar recto por debajo del puente.

Ao pouco de iniciar o sendeiro, atoparémonos con un paso estreito que segue por debaixo dunha ponte. Continuar recto por debaixo da ponte.

PictographBridge Altitude 380 ft
Photo ofSeguir por encima del Puente Romano / Seguir por encima da Ponte Romana Photo ofSeguir por encima del Puente Romano / Seguir por encima da Ponte Romana

Seguir por encima del Puente Romano / Seguir por encima da Ponte Romana

Más adelante nos encontraremos con el puente romano y tendremos que subir unas escaleras para poder seguir el recorrido por encima del puente.

Máis adiante atoparémonos coa ponte romana e teremos que subir unhas escaleiras para poder seguir co percorrido por enriba da ponte.

PictographFauna Altitude 371 ft

Parque para perros / Parque para cans

Después de pasar el puente romano y girar a la izquierda, nos encontraremos con un parque para perros.

Despois de pasar a ponte romana e xirar a esquerda, encontrarémonos cun parque para cans

PictographIntersection Altitude 332 ft

Paseo subterráneo / Paseo subterráneo

Más adelante nos encontraremos con unas escaleras por las que tendremos que bajar para poder cruzar al otro lado.

Máis adiante atoparémonos cunhas escaleiras polas que teremos que baixar para poder cruzar ao outro lado.

PictographTree Altitude 343 ft

Arboleda del Miño / Arboleda do Miño

Más adelante nos encontraremos con la arboleda del Miño. Debemos seguir rectos.

Máis adiante atoparémonos coa arboleda do Miño. Debemos seguir rectos

PictographBridge Altitude 339 ft

Pasarela / Pasarela

Más adelante nos encontraremos con otro puente, la pasarela. Debemos seguir por encima del puente y ya casi llegaremos al final de la ruta.

Máis adiante atoparémonos con outra ponte, a pasarela. Debemos seguir enriba da ponte e xa casi chegaremos ao final da ruta.

• Photo of JAVIER  Rodríguez
    JAVIER Rodríguez Mar 24, 2021

Muy buena ruta, sobretodo el paisaje, buenas vistas y recomendado hacerla con buena compañía :)