Senda fluvial del Tambre por Sigueiro (Oroso 2021-05-30)

Photo ofSenda fluvial del Tambre por Sigueiro (Oroso 2021-05-30) Photo ofSenda fluvial del Tambre por Sigueiro (Oroso 2021-05-30) Photo ofSenda fluvial del Tambre por Sigueiro (Oroso 2021-05-30)

May 30, 2021
May 2021

near Sigüeiro, Galicia (España)

Galego

Bonito paseo fluvial polo rio Tambre ao seu paso por Sigueiro. Aparcamos o coche xusto despois da ponte que nos dá a benvida a Sigueiro, e xusto ao seu lado hai unhas escaleiras que nos levan xa ao comezo deste roteiro que se pode alongar en ambas as direccións xa que nós só fixemos un tramo ata pouco mais alá do refuxio de pescadores e volver pola outra beira.

En xeral o camiño é bastante bo a día de hoxe, hai un pequeno tramo de asfalto ao final e o resto é camiño de terra ou senda de pescadores. Non existe practicamente ningún sinal, aínda que tampouco é realmente necesaria, o importante é ir seguindo o curso do rio.

Ao chegar ao refuxio de pescadores nós continuamos un pouco mais ata unha antiga caseta de pescadores que hoxe está en ruínas, o motivo é que hai un cache que queriamos buscar. Unha vez conseguido o tesouro retrocedemos ata a área de merendero e despois de atravesar dúas pontes tomamos camiño de terra de novo ata Sigueiro, agora pasando pola Igrexa de Barciela, que ten unha peculiaridade no seu exterior. O cruceiro que loce na súa entrada pertenceu hai 150 anos aprox, á parroquia de Ortoño no Concello de Ames, foi comprado polo Párroco da igrexa de Barciela a unha herdeira do promotor do Cruceiro no ano 1850 +-.

Paseo recomendable que o podemos alongar ata a seguinte ponte e volver pola outra beira, roteiro que se eleva a un 11km, pero sempre moi suaves.

Castellano

Bonito paseo fluvial por el rio Tambre a su paso por Sigueiro. Aparcamos el coche justo después del puente que nos da la bienvenida a Sigueiro, y justo a su lado hay unas escaleras que nos llevan ya al inicio de esta ruta que se puede alargar en ambas direcciones ya que nosotros solo hicimos un tramo hasta poco mas allá del refugio de pescadores y volver por la otra orilla.

En general el camino es bastante bueno a día de hoy, hay un pequeño tramo de asfalto al final y el resto es camino de tierra o senda de pescadores. No existe prácticamente ninguna señal, aunque tampoco es realmente necesaria, lo importante es ir siguiendo el curso del rio.

Al llegar al refugio de pescadores nosotros continuamos un poco mas hasta una antigua caseta de pescadores que hoy está en ruinas, el motivo es que hay un cache que queríamos buscar. Una vez conseguido el tesoro retrocedimos hasta el área de merendero y después de atravesar dos puentes tomamos camino de tierra de nuevo hasta Sigueiro, ahora pasando por la Iglesia de Barciela, que tiene una peculiaridad en su exterior. El cruceiro que luce en su entrada perteneció hace 150 años aprox, a la parroquia de Ortoño en el Concello de Ames, fue comprado por el Párroco de la iglesia de Barciela a una heredera del promotor del Cruceiro en el año 1850 +-.

Paseo recomendable que lo podemos alargar hasta el siguiente puente y volver por la otra orilla, ruta que se eleva a unos 11km, pero siempre muy suaves.