Photo ofSEGUR DE CALAFELL: caminant per el PARC DEL FOIX (Font d'Horta - La Creu - Can Bladet) itinerari SL-C-91 Photo ofSEGUR DE CALAFELL: caminant per el PARC DEL FOIX (Font d'Horta - La Creu - Can Bladet) itinerari SL-C-91 Photo ofSEGUR DE CALAFELL: caminant per el PARC DEL FOIX (Font d'Horta - La Creu - Can Bladet) itinerari SL-C-91

March 28, 2016
March 2016

near Castellet, Catalunya (España)

Aquesta Setmana Santa ens hem decidit a conèixer una mica més el PARC NATURAL DEL FOIX

PARC DEL FOIX

així que amb tota la família, fem una excursió per el Parc. Ens decidim per la tranquil·la i senzilla ruta de la Font d'Horta, ideal per realitzar en família , doncs no és tècnicament complicada, i el desnivell tampoc és excessiu per als nens (nosaltres l'hem fet amb nens des de els 15 als 3 anys). Hem resseguit part de la ruta senyalitzada SL-C-91, prenent com a inici de la mateixa la Masia de Can Bladet. Finalitzada l'excursió, dinem de pícnic a l'àrea de La Marina, a l'altre costat del pantà, que s'accedeix per la BV-2115. Per la tarda, visitem el pintoresc poble de Castellet, dominat per el seu imponent Castell i l'Ermita de Sant Pere.

Deixem els cotxes prop de Can Bladet i ens dirigim per la pista que voreja el Pantà de Foix fins al Panell Informatiu que ens marca l'inici de la pujada fins a La creu. A mig camí, ens desviem fins la Font d'Horta, que tot i les pluges dels darrers dies continua sense rajar, i que ens troba enmig d'un indret molt frondós.
Continuem la pujada fins arribar a la carretera de Clariana a Cunit, al costat de La Creu, on hi ha un altre Panell Informatiu on es descriu l'itinerari SL-C-91, que ens serveix de base per a la nostra excursió en família.
Breu tram resseguint la carretera fins que encarem la part final de la ruta, baixant de nou fins al Pantà per l'ample pista per la que sempre es veuen ciclistes que pugen del pantà.

PictographFountain Altitude 522 ft

LA FONT D'HORTA

Photo ofpanell informatiu a LA CREU (SL-C-91) Photo ofpanell informatiu a LA CREU (SL-C-91) Photo ofpanell informatiu a LA CREU (SL-C-91)

panell informatiu a LA CREU (SL-C-91)

Panell Informatiu ruta de la Font d'Horta (SL-C-91)