SCALADEI

October 9, 2018

near Escaladei, Catalunya (España)

Sortida cultural per un dels monuments més emblemàtics del Priorat, la Cartoixa d'Escaladei. La visita feta amb una guia, ens ajudava a interpretar les restes que queden d'aquesta cartoixa i ens va endinsar en la vida de dedicació de l'ordre dels cartoixans i en el pes que van tenir al llarg dels anys sobre la comarca.

entrada cartoixa

inici de l'itinerari,

cel.la

reconstrucció d'una cel.la de la cartoixa, lloc om els monjos feien vida.

PictographRuins Altitude 0 ft

itinerari

durant l'itinerari es poden "veure", les diferents ampliacions de la cartoixa i això es nota amb l'estil arquitectonic en que es van fer. Interessant els diferents apunts de la vida diaria que feien els monjos i com es relacionaven amb l'entorn.

audiovisual

punt d'entrada i sortida de la visita. A part del servei d'informació i botiga de records, hi ha la possibilitat de veure l'audiovisual per apropar-nos a l'entorn del monument. També hi ha la recreació, mitjançant dues maquetes, de com era la cartoixa en la seva màxima esplandor i com és ara, i així fer-nos una idea del que veurem. La visita a la cartoixa la podem acabar fent un tomb pel poble, on segurament podrem reconèixer algunes restes de la cartoixa, que es van fer servir per construir algunes cases.